موسوی

پیشکسوت استقلال گفت: حتم دارم اگر سمت مدیرعاملی استقلال را به «عبدالرضا موسوی» می‌دادند وزیر ورزش و جوانان از نظر او استقلالی‌ترین آدم کره‌زمین بود.

به گزارش مشرق، «مهدی فنونی‌زاده» اظهار داشت: باید قبول کرد با شکست استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان شانس‌ این تیم برای کسب عنوان قهرمانی کمرنگ شد. اما هنوز جام حذفی برای آبی‌پوشان به پایان نرسیده است و آنها شانس اول قهرمانی هستند.

وی افزود: در شکست استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان نقش موسوی که خدا را شکر از هیات مدیره باشگاه استقلال رفت غیر قابل انکار است و باید گفت استقلال به این شخص باخت نه حریف خود.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: موسوی شب قبل از دیدار استقلال با حرف‌های نسنجیده خود تیم را به حاشیه برد و باعث شد تمرکز بازیکنان و کادر فنی به هم بریزد.

بیشتر بخوانید:

پای خلیل‌زاده چطور به استقلال باز شد؟

فنونی‌زاده تصریح کرد: موسوی مصاحبه می‌کند و می‌گوید و وزیر ورزش و جوانان پرسپولیسی است، من کاری ندارم وزیر ورزش طرفدار کدام تیم است، اما ای کاش آدم‌ها وقتی در مسند کار هستند حرفی را بر زبان آورند نه وقتی می‌روند.

وی تاکید کرد: من حتم دارم اگر سمت مدیرعاملی استقلال را به موسوی می‌دادند وزیر ورزش و جوانان از نظر او استقلالی‌ترین آدم کره‌زمین بود. همه باید از کادر فنی استقلال حمایت کنند تا این تیم بتواند به آن جایگاهی که شایسته نامش است برسد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس